Add to Technorati Favorites
czwartek, 08 lutego 2007
Okiem Komara (wideo)

Impreza z okazji wydania albumu "Okiem Komara 3", autorstwa Mikołaja Komara, redaktora naczelnego magazynu A4.

Zdjęcia do albumu: Mikołaj Komar
Grafika: Łukasz Aksamit
PR: Kuba Rudkiewicz.

Qchnia Artystyczna. Warszawa, 7.2.07r.

Komar's eyes" album party. Mikolaj Komar is the editor in chief of A4 Magazine.

Photography: Mikolaj Komar
Art director: Lukasz Aksamit
PR: Kuba Rudkiewicz

środa, 07 lutego 2007
Śnieg (wideo)

Z mojego okna:-)

Snow. From my window.

wtorek, 06 lutego 2007
Perfumy Comme des Garcons PLAY

Nuty:

Głowa: gorzka pomarańcza, czarny pieprz, limonka, szafran
Serce: tymianek, szałwia oraz (uwaga!!!) morskie nuty
Głębia: mech, paczula, piżmo.

Nowe perfumy PLAY pojawią się w kwietniu. Z opisu mogę wywnioskować, że jest to zapach świeży, gorzkawy, skierowany raczej do młodszych klientów marki. Aczkolwiek znając Comme możemy spodziewać niespodzianki. Muszę przyznać że naprawdę oszaleli, by nazwać perfumy w tak "niepoważny" sposób. Myślę jednak, że trafia to do niektórych osób (np. mnie:-).

Serduszko z wielkimi oczami zaprojektował dla japońskiej firmy Polak, Filip Pągowski. Jest to również logo odrębnej linii tej marki, głównie tzw. basic, tshirty, polo, swetry, kardigany, ale również trencze i kurteczki. Design linii polega głównie na wariacji logo, np. czarne serduszko pojawiło się we współnym projekcie ColettemeetsCdG. Nowe serduszko jest zielone i "chudsze".

Pągowski wielokrotnie opracowywał grafiki dla Comme, m.in. dla męskich linii CdG Shirt, Homme+, jak i głównej damskiej linii Comme des Garcons. Strona artysty: http://www.filippagowski.com/

A brand new Comme des Garcons PLAY perfume.

Notes:

Head: bitter orange, black pepper. lime and saffron.
Heart: thyme, sage and sea notes.
Base: oak moss, patchouli and musk.

The PLAY perfume will be available in April. It seems that this will be a fresh, bitter scent for the young at heart. But if you know Comme, do expect surprises. They must be mad, to launch perfume in such a "childish" way. But it makes its way to some people, including me:-) 

The heart with big smiley eyes was design by Polish artist Filip Pagowski. This is also the logo of the younger PLAY line, where one can find mostly basics, like tshirts, polo shirts, sweaters, cardis, but also nylon trench and jackets. The design concept is based on variation of the logo. The black heart appeared on ColettemeetsCdG collab. The newest heart is green and thin.

Pagowski has designed graphic concepts for many Comme's collections, for example the men's Shirt and Homme+ lines, as well as for the woman main line Comme des Garcons. See also: http://www.filippagowski.com/

Zdjęcia dostałem od Roberta Serka z warszawskiego CdG Guerrilla.
Pictures: Robert Serek from Warsaw CdG Guerrilla.

sobota, 03 lutego 2007
Who's that girl? Junya Watanabe

Kolejka do Junyi Watanabe by złożyć mu gratulacje po udanym pokazie. Projektant schował się oczywiście w głębi.

A queue to Junya Watanabe to give him congrats after a good show. The designer hided himself, ofcourse.

Paryż. 10.2006 r.

Comme des Garcons Guerrilla team

Christian i Anita. Po pokazie Junyi Watanabe ruszyli na kolejny pokaz dnia dla Comme des Garcons.

The CdG Guerrilla team, Christian and Anita. In a rush after Junya Watanabe's show to the next show of the day for Comme.

Dziennikarki, stylistki i bloggerki

 

Diane Pernet po pokazie Maison Martin Margiela. Prowadzi znany blog "A shaded view on fashion": http://www.ashadedviewonfashion.com

 

Hilary Alexandra, szefowa mody w The Daily Telegraph na pokazie Junyi Watanabe. Także prowadzi blog: http://blogs.telegraph.co.uk/fashion/hilaryalexander/

 

Kate Lanphear, nowy style editor w amerykańskim Elle po pokazie Vivienne Westwood.

Paryż. 10.2006 r.

Grace Coddington. Junya Watanabe

Dyrektor artystyczny w amerykańskim Vogue. Była najpierw modelką. Potem spędziła ponad 20 lat w brytyjskim Vogue, współpracują z takimi fotografami, jak np. Cecil Beaton, Sarah Moon, Guy Bourdin. W Calvin Klein była krótko (ale również jako dyrektor artystyczny) zanim przeszła do amerykańskiego Vogue w 1988 r. Od 1995 r. pracuje jako dyrektor artystyczny czasopisma. Według Forbesa to ona decyduje, kto może pojawić się na łamach czasopisma, lecz oczywiście Anna Wintour ma ostatnie slowo. Zogranizowała wystawę "Short Stories" w James Danziger Gallery w SoHo w 1993 r. Wydała w 2002 r. album "30 lat mody w Vogue".

US Vogue's creative director. A former model. Spent almost 20 years at Vogue UK, where she worked with photographers like Cecil Beaton, Sarah Moon and Guy Bourdin. Then brief work at Calvin Klein as design director, before moving to Vogue US in 1988, where she became creative director in 1995. Forbes said she is the one who decides who will appear in Vogue, but ofcourse Anna Wintour holds the last word. She made an exhibiton called "Short Stories" at James Danziger Gallery in SoHo in 1993, and realeased a book called "30 Years of Fashion at Vogue" in 2002.

Siostry Sozzani. Junya Watanabe
The famous Sozzani sisters

Franca Sozzani. Naczelna wł. Vogue'a.

Franca Sozzani, the editor in chief of Italian Vogue.

 

Carla Sozzani. Właścicielka mediolańskiego 10 CorsoComo, który uchodzi za pierwszy tzw. concept-store (ciuchy+przedmioty+sztuka+jedzenie w fajnym klimacie) na świecie.

Carla Sozzani, the founder of Milan's 10  CorsoComo, the first concept - store in the world.

U Junyi Wantanabe. Paryż. 10.2006 r.

piątek, 02 lutego 2007
W BoConcept

1. Anna Męczyńska, stylistka, blond włosy, biała koszula, aksamitna marynarka.

2. Przy barze

3. A'la Dries van Noten:-)

4. Czerwony jest mój:-D

Prezentacja kolekcji Bata na wiosnę. Warszawa, 02.02.07 r.

Buty Bata na wiosnę (wideo)

Fajna prezentacja w fajnym sklepie BoConcept (+ dobre jedzenie:-).

A nice presentation in a nice shop (Bo Concept) (and good foods:-).

Warszawa. 2.2.07r.